Blandad dag!

Hade en mycket trevlig kväll med mina fina tjejer, Mia och Tilda igår!
Tilda och hennes Christian bjödhemmagjorda små pizzor, mums!
Och till efterrätt glögg och julgodis! :)
Det är deras kisse Ludvig på bilden nedan, sssååå söt! :)
Nu e de strax dags för mig att hoppa in i duschen för att sedan bege mig ner till AMF för att försöka meddela dom om mina planer på att studera till våren! Vi får väl se hur bra de går, har inte så ljusa förhoppningar! :(
Men ikväll är det den sista PN träffen, vilket både e roligt och ganska tråkigt!
Skönt för att man inte har några åtaganden varje vecka, som som man haft hela hösten!
Men samtidigt så e de väldigt tråkigt att inte träffa det härliga gänget varje vecka, gillar verkligen min lilla grupp! :)
Nej nu e de väl bara att ta tjuren vid hornen och vara redo att stångas med myndigheten! :(

Kommentarer
Postat av: tess

Nämen titta vilken sötnos. Påminner om min.



Ja de fungerar ofta bra. jag har inte jobbat så mycket med seriesamtal och sociala berättelser men känner att detta är dax nu. Man tydliggör och det underlättar mycket i vardagen. Allt är värt att jobba med i dessa lägen. August får en tydligare bild och lär sig vad som är okej och inte. Theory of mind som sagt...

2010-12-16 @ 09:57:39
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det kommer nog gå bra för dig idag!! vi ses ikväll!! påminn mig om att ge dig vägbeskrivningen till på lördag!! kram

2010-12-16 @ 10:24:15
Postat av: Carro

åhåå, lilla söta lurvboll! Nu bidde jag ännu mer sugen på att skaffa en långhårig katta till! Har blivit erbjuden en liten kattunge! =)



sv: jag tycker årets julkalender är riktigt bra! Vad tycker du själv? :)

2010-12-16 @ 11:05:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Petra

Lilla gumman, hoppas det gick bra ifag! Vad har du för studieplaner?? Nyfiken!

2010-12-16 @ 22:03:51
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0