Ingen rast och ingen vila!

Ja den här dagen går typ i ett hela tiden!

Nu e jag i full gång med tvättstugan och packar! Om en stund blir det bussen ner på stan, ska fixa lite små grejer inför tågresan imorron! :)

Jo jag och BB ska iväg till Sthlm imorron! :) Vi tar tåget imorron bitti från snöiga Kalmar till, jag tror, snöiga Sthlm! :) Vi ska iväg till Globen för att gå på julbord och show med min kära familj och allas resp ektive! :)
Det ska bli så himla kul att träffa familjen! :) De va länge sen nu! :( Och de ska bli så skoj att komma iväg och göra något annat! :) Och extra roligt blir det eftersom de då e min FÖDELSEDAG!!!! :)

Ikväll så ska BB bjuda på hans underbara specialare till middag! Mitt önskemål! :) Eftersom vi inte hinner fira så mycket själva imorron så får vi fira MIN dag idag istället! :)

Nej nu måste jag snabba på, för jag ska hinna dansa lite Sumba med Ina i em oxå! ;)


Bjuder på några gamla bilder på naturen här i Kalmar tills jag får nya i helgen! ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Där har man ju gått några gånger! Gud det är så kul att se bilder, tänker tillbaka på när jag bodde där! Älskar kalmar! =)

Och fasen vad kul ni kommer ha i sthlm! =)

2010-12-03 @ 14:53:05
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0