Julmarknad!

Japp, äntligen så fick jag åka iväg på julmarkand! :)
Första gången på två 6 år tror ja! :(
Men idag begav jag och BB oss iväg till Ekerum på Öland, de skulle ha glasblåsare från Kosta där så de tycker jag skulle bli lite extra kul! :)
Fick tyvärr inte få nått kort på glasblåsaren, men så här så en del av marknaden ut! :)
Vi köpte marmelad (vilket BB älskar), korv (vilket jag älskar) och bröd (vilket vi båda älskar)! :)
Lagom mycket, och bra saker, de e ju inte så fruktansvärt billigt direkt! ;)
Sen såg vi denna fina skylt, och då började de kurra lite extra i magen! ;)
Så vi gick in och jag åt årets första skink macka! :) MUMS!! :)
Nu sitter vi hemma, har precis ätit detta goda, och ska nu ta en Ängö Öl, ett öl från vårat eget lilla bryggeri här i Kalmar! :)
Chililax med potatismos och ärtor med scharlottenlök! :)

Kommentarer
Postat av: diana

Vad mysigt. Mår du bättre?

2010-12-11 @ 22:16:38
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Carro

gud så mysigt med julmarknad!

2010-12-11 @ 23:59:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0