Rygg, sol och pyssel!

Igår kväll var en lite halv tråkigt!
De va ju sista träffen med mitt härliga PN gäng! :(
Men vi skrattade in i det sista och tränade som sjutton, allihop! :)
Jag körde dubbla pass igår, 60 min Pump innan träffen och sen 30 min Indoor efter! Känns idag kan jag lova! :S
Idag ska jag strax ta mig ut i snön och åka bussen ner till gymmet för att få min rygg knäckt av min underbara Naprapat Fredrik! Känns välbehövligt, speciellt nu innan jul så man e, fit for fight! ;)
Sen går jag förbi soliaret och försöker få lite, mindre vit, färg på kroppen!
Och ikväll ska jag och BB fira in helgen med lite pizza hade vi tänkt! ;)
Och sen bär det av till Fia för lite julpyssel med tjejerna! :) Bilder kommer nog imorron! ;)
Nej nu e de nog dags att göra något åt detta ruffs som jag tror är mitt hår och bege sig iväg! :)
Gårdagens middag blev "Fläsk med potatis och löksås"! Gud va länge sen de va men åt det, och SÅ himla gott! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

MUMS! det var längesen jag åt det! och potatis för den delen :P det har jag inte ätit på evigheter. hahaa.



sv: nemen eller hur! julkalendrarna har varit skitd´åliga det senaste. kul att de har bättrat sig lite i år!! =)

2010-12-17 @ 10:58:58
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: tess

jag skulle oxå behöva sola :P

2010-12-17 @ 21:02:55
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Helene

Vilken god mat !!

Sola skulle jag oxå behöva göra och få lite färg och det är ju så skönt med värmen.

Ha en mysig helg.

Kram Helene.

2010-12-18 @ 11:06:45
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0