Busy busy!

Ja den här dagen, och även morrondagen, kommer att gå i ett!

Det är nämnligen dags för mitt årliga "Första Adventsmys", men mina tjejkompisar imorron kväll! :)
Jag fyller år den 4 december, och för ca 4 år sen beslutade jag, att istället för att ha ett fördelsedagsfirande på min fördelsedag, då jag oftast går ut och äter på en restaurang med BB och ev. min familj om dom kommer neråt, så slår jag ihop Första Advent och min födelsedag! :)


imorron kväll kommer mina kära vänner, detta året blir vi 9 stycken! :) Jag bjuder på lite mat, sen ska vi leka lite! ;) Sen blir det fika med julgodis och glögg m.m. Och så avslutar vi med en julklappslek! :)
Dessa kvällar brukar bli väldigt lyckade! :)
Så ikväll ska ja hem till söta Ina, för att baka allt julgodis tills imorron! :) Och käka, och kanske ett glas vin oxå! ;)
och imorron blir det BodyPump kl 10, hem och fixa maten för kvällen och sen fixa iordning mig själv och de sista avslutande detaljerna innan gästerna kommer!


Mycket att göra, lite stressig men så himla KUL! :)

Så i nästa vecka så får ni nog en massa mumsiga recept på allt möjligt jul gottis! :) Och så självklart så kommer de bilder på morrondagens bravader senare oxå! :)




Hoppas ni alla får en underbar helg och Första Advent!!! :)

Kommentarer
Postat av: diana

Vad bra att slå ihop det. Grattis i förskott och ha en fin advent :)

2010-11-28 @ 00:33:15
URL: http://www.metrobloggen.se/diana
Postat av: Carro

gud vad roligt!

2010-11-28 @ 15:04:42
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Verkar supermysigt! Skulle vilja ha nån liknande tradition jag med :) Och grattis i förskott. Kram

2010-11-28 @ 23:28:07
URL: http://bastarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0