Helt slut!

Ja idag känner jag mig helt slut i kroppen, öm och lite ont över allt!
Men jag vet ju varför, gym + massage igår gör att min kropp känns lite off! :/
Men de e bara att skaka av sig det och på med träningskläder och ge sig ut i höstregnet! :( För vid lunch är det dags för Yoga + en lite sväng ner på gymmet och göra de övningarna som jag inte han med på gårdagens pass! :)
Idag ska jag oxå knyta på mig förklädet och baka lite, har inte bakat på hur länge som helst, men idag så känns det som att de e den dagen att börja igen! :) Ni får se resultatet senare!
Ikväll e de oxå mys me mina underbara vänner Mia och Tilda, lite mat och en massa snack, fika och mys! :) De va en månad sen sist så detta är välbehövligt och kommer bli så skoj! :)
Ska oxå visa upp ett av mina kap som jag gjorde när jag och Ina var på Skopunkten för ett tag sen, ett par har jag ju redan visat, och detta är par nr 2. Imorrom får ni nog se par nr 3 oxå! ;) Supernöjd e ja iaf, dessa e så himla varma så de e nästan för varmt ute fortfarande, för att kunna ha dom på sig! :)
Bådar gott för vinter kylan! ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Först och främst, GRATTIS!



Sen tack! Jag brukar skriva men det är inte alltid jag får till det..

Självklart kommer du bli bjuden på fika i vårt fina hus när vi kommit iordning! :) Kram

2010-11-03 @ 09:20:53
URL: http://lina-soforth.blogspot.com
Postat av: ÅSA





Ja salsa är oxå gott tilL! ^^ namnam. hehe och ja öl är gott till med ;) Men får icke dricka på en tisdag :P

2010-11-03 @ 10:11:33
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: jaa, jag vet! Så fuskigt! Det är väl typiskt att de öppnade den där restaurangen precis när jag flyttar därifrån :P



aah, men tack för informationen! Jag är väldigt skeptisk på att jag klarar mig hela dagen på shakear och sånt nämligen. Orkar man verkligen träna liksom? :P Läste mycket igår på olika forum om att man blir yr och så...

2010-11-03 @ 10:58:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: t





va gärna med som dagens blogg :)



kram

2010-11-03 @ 15:58:39
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0