Mys mys! Me like! :)

Ja igår blev det baka av! :)
Nja de låter ju som om jag bakade 7 olika sorters kakor, om det gjorde jag ju inte, blev en "Falsk potatiskaka", men den blev mycket god! :)
Och den blev mycket poppis under kvällens tjejmys! :) Eller ja vi var ju inte bara tjejer, de va ju en underbar kille som gjorde den extremt goda maten till oss och två så busungar som oxå smaskade i sig!
Men gott tyckte de ju att det var iaf, det är ju huvudsaken! :)
Söta lilla Ollie och Elsa! :)
Som sagt kvällen var mycket lyckad! Mycket god mat, tack Micke! :)
Och mycket trevligt sällskap och en massa tjejsnack, tack Mia och Tilda! :)
Blev rätt sent, sorry Mia, som skulle upp och jobba! :S Men jag somnade som en stock när jag kom hem iaf! :)
Så här fint har dom det hemma oss min fina vän! :)
Nu sitter jag i soffan under filten och försöker värma upp mina frysta lår, efter morron prommisen!
Och snart blir det nog lite mellis och sen kommer min massagekund! :)
Ikväll blir det träff med PN gänget och träning! :) Och ikväll bjuds det på "Fridas vegetariska paj", recept plus kakreceptet kommer upp senare! :)
<3 Puss puss mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: miss P E

SÅ mysigt det ser ut :)

2010-11-04 @ 09:15:35
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: melinda - en av de som bloggar! :D

allt bra? :)

2010-11-04 @ 10:34:33
URL: http://fotoblixtt.blogg.se/
Postat av: t

Va kul att du ville vara med som dagens blogg! :)



Kl 12 kommer dagens blogg upp så missa inte att gå in och kolla om det blev du! :) Annars kommer en ny chans imorgon!



Kramar :)

2010-11-04 @ 11:12:32
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Carro

brraa att det kommer upp recept :D

2010-11-04 @ 17:45:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: mia

Titta, jag kunde ju! ;) hehe.....tack själv, det var jättemys igar, verkligen!

nu ere helg för mig, underbart. vi hörs hjärtat. kram

2010-11-04 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0