Underbar middagsbjudning!

Jag ber om ursäkt för att jag har varit borta ett tag, och inte hunnit svara på alla era underbara kommentarer!
Men jag lovar att jag kommer göra det, får fort jag bara kan! :) Nu sitter jag hemma i myskläder och halsduk och försöker kurera mig lite, halsen värker och bihålorna tror jag e på väg ut genom skallen! :(
Det som e jobbigast e att jag inte kan träna nu på ett tag! De e de värsta!!!! :(
Nu ska jag visa lite från vår middagsbjudning i lördags med våra kära vänner Mia och Micke! :)
Här sitter vi och ska precis hugga in i varmrätten! :)

Vi började med lite tilltugg och en drink! Då gjorde jag mina egna "Grissinistänger", recepten lägger jag upp i egna inlägg här ovan!
Till middag blev det "Pepprig entrecote Café de Paris med sherrygrönsaker" och ett glas rött! Som våra kära gäster fick ta med sig! :S
Och eftersom Mia inte äter kött så fick hon en speciallare! :) Kyckling istället för kött, men med samma kryddor och tillbehör! :)
Och efterrätter bestod av "Pecanpaj" men vaniljglass, kaffe och en liten avec! :) Så här mumsigt blev det! :)
Hade de väldigt mysigt och tror att vännerna tyckte det samma! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

guuud vad det ser och låter gott! =)

2010-11-08 @ 18:56:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0