Älskar den här underbara hösten!

Har precis fått i mig mitt morron "pulver" och kaffe, sitter nu i soffan och tittar på "Vakna med the voice", som alltid på morgnarna nu för tiden! :) Älskar min morron rutin! :)

Det var helt underbart att ta min morron prommis idag! Solen höll precis på att gå upp, det var så där krispig kyla och underbar frisk luft. Jag går min runda förbi vattnet lite under Ölandsbron, och att se solen komma upp och glänsa gyllene i vattnet och skymta Öland i horisonten var en helt magisk känsla en måndag morron som denna! Jag får ta med mig kameran imorron och hoppas på att det är lika vackert då, så får ni se vad jag menar! :)

Älskar ju faktiskt hösten så länge vädret är så fint som det har varit de senaste dagarna! Om det regnar och blåser så får de gärna va, men om det är lite kyligt och solen skiner så får gärna hösten vara länge! :)

Och på mina promenader kommer ju alltid min kära iShuffel med, som jag fick av BB i 25års present! :) Jag älskar att lyssna på böcker när jag promenerar, det känns som om man kan gå hur länge som helst när man har en bra bok att lyssna på, man vill liksom inte gå in för då måste man ju sluta lyssna, och man vill ju bara veta lite mer om vad som händer! ;)

Och just nu så tipsar jag om den här boken: Smuts av Katarina Wennstam. Den är verkligen kanon! :)





Vad är era bästa tips när vi promenerar? Eller har ni några bra bok tips att dela med er av?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack detsamma. =) Allt bra? =)

2010-10-18 @ 09:58:40
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: miss P E

Vad duktig du är med dina morgonpromanader... önskar jag va lika duktig ;)

2010-10-18 @ 10:23:26
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

:) tack detsamma :)

2010-10-18 @ 17:33:30
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0