En mycket mycket trevlig fredag!! :)

Ja de lovar jag....dagen kommer att både bli lite stressig men också mycket kul tror jag! :)

Ska snart ner till gymmet och köra pass 2, som jag lägger upp imorron tror jag. Sen en tripp till Naprapaten för att få lite ordning på ryggen, förhoppningsvis. Sen måste jag förbi systemet, har inte varit där på över en månad nu! :)
Men ikväll, då smäller det! :) Jag och fina Ina ska till Växjö och gå på Ladies Night!!!! :)
Jag tror att det kan bli kanon kul! :)Grabbarna som framträder e ju inte fula direkt! ;)
Hoppas bara att vi hinner med tåget hem bara, e lite tajt med tid just där, men de får vi väl fixa! :)

Nej nu måste jag köra igång med allt som ska hinnas med! :D
Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha ja jag började för en månad sedan, men Nattis har bara varit med två ggr pga handen och något med hennes skor. Men vi jobbar på det =)

2010-10-01 @ 09:36:55
URL: http://gabriellaberlouis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0