Gratis e gott! ;)

Jag har ju helt glömt bort att berätta vad det var för "godispåse" som vi fick när vi var på Åbergs 5års jubileum! :)
Alla produkter är från Schwartzkopf.
Vi fick en Buff, jag vet inte riktigt vad det är, men de ska jag nog ta och googla snart! ;)
Fick även ett Balsam sprej, har inte använt det än men jag gillar att det är en sprej och inte vanligt balsam, som inte mitt hår tycker om! :(
Fick även ett Hårsprej, går åt mycket sånt hos den här tjejen, let me tell you! Så det är alltid uppskattat! :)
Och även ett Schampo, vilket oxå går åt när man tränar så mycket som jag gör just nu! :)

Som sagt, bara en massa kanon saker! Så tack så himla mycket Åbergs! För både alla godsaker och för en kanon kväll! :)
Nej nu ska ja hoppa in i duschen å sen bär det av emot Öland för att vaxa, det mesta! ;) Ont men nödvändigt! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka bra produkter du fick.

Som sagt...gratis är gott!

Ha en toppen fredag nu.

Kram på dig!

2010-10-29 @ 08:34:37
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0