Härlig tisdag! :)

Jag börjar med de goda nyheterna! :) För mig iaf! ;)
Minus 1 kg FETT idag och + 0,2 hg muskler!!!! :)

De e helt sjukt!!! Men skit kul!!!!
Så nu har jag allt som allt gått ner 2 kg FETT på 4 veckor! De e ganska grymt!!!
Idag har jag även varit nere på gymmet och lyft lite skrot på förmiddagen. Hela eftermiddagen gick åt till tvättid, städning och förberedande, för kl 17 kom min söta vän Ina med sambo och fikade. Och de fick den smaskiga "Chokladbakelsen" som ni ser i receptet under! :) Värt att pröva! LOVAR!
Har även märkt att jag lovade att lägga upp "Tränings schema nr 2" i fredags! :( Men jag lovar att hinna med det imorron!!
Nu ska jag kika lite på "Gossip Girl" och sen e de lägg dags, imorron blir de morron prommis och yoga! :)
Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0