Lite pyssel...

....med Photoshop, som jag gjorde igår kväll samtidigt som jag kikade på "Biggest Loser Sverige".

Vad tycks? :) E ganska nöjd själv faktiskt!



Ny sitter jag hemma i soffan efter ett hårt pass på gymmet, lyfter skrot! Här hunnit få i min lite pulver och några tuggor av gårdagens middag, Köttfärssås och spagetti!
Nu e de slappa som gäller i någon timme innan Ina kommer och hämtar upp mig för dagens pass nr 2, Dansa Mix. Det ska bli kul! De va länge sen som vi tränade ihop och dans passen e ju alltid jättekul! :)

Ikväll blir det fotbolls TV kväll, Sverige - Holland, och då bjuds det på en halv Viking Kebab och så tror jag att jag ska ta en klunk folköl till matchen oxå! Lyxa till det ordentligt! ;)

Nej nu ska jag gå och diska lite! Bye bye...

PS. Tog lite höst bilder igår, dom kommer nog ut om en dag eller två, ska fixa å pyssla lite med dom i PS först! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0