Mätning nr 3!

Kom nyss tillbaka från min tredje mätning sedan jag började med PreNet.
Och vågen landade på -5,3 kg sedan första vägningen/ mätningen! :) Jag är mycket nöjd!
 
Och nu ska jag skriva matdagbok de närmsta två veckorna innan nästa vägning så att vi kanske kan få igång fett förbränningen ännu lite mer! Bara positivt enligt min mening! ;)



Strax är det dags att fara iväg på min massage hos underbara Carolina! :)
Det ska bli så skönt! Har längtat i flera veckor nu! :)

Ikväll blir det mys me BB, dela på en Viking Kebab och kolla på nya avsnittet av Weeds! :)

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: miss P E

5 kg är mycket, jag är väldigt imponerad.



Vi brukar ha tonfisk framåt helgen... tor fre lör!



Bara kom förbi! ;)

2010-10-19 @ 18:13:09
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0