Mys kväll!

Japp ikväll e de riktigt fredagsmys som de brukar vara här hemma hos oss! :)
Tacopaj och ett glas rött! Kan de bli bättre? ;) Och nu blir det snart den nya "Robin Hood" filmen med nachos och hemmagjord guacamole och cola light! :)
En perfekt avslutning på en fredag! :)
Idag har jag annars börjat sticka på min halsduk! Ni får nog se en bild när jag kommit lite längre! ;)
Jag har varit på gymmet och lyft skrot! Nu känner man ju att man blir lite starkare och de e motiverande, om något! :)
Oxå hunnit med att handla, tvätta och förbereda maten innan min lilla BB kom hem! :)
Nu tänker jag krypa upp i hans famn och låta hans varma starka armar omsvepa mig och ta mig till himmeln! :D
Hoppas ni har det, nästan lika, bra denna fredag! ;) Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0