Blått e flått!

Kolla vad snygga mina naglar kan bli! ;)
Tycker att den här blåa färgen e så himla snygg, ser lite ut som jeans blå.
Jag fick den när jag var iväg på fotvård i våras, hon tyckte den var så snygg på mig och ibörjan så tänkte jag "Hmm nja så där" men nu har den växt på mig. Så nu e de inte bara tårna som blir blåa utan även fingrarna! ;)
  

Synd bara att dom e så himla korta! :( Hade hur långa och fina naglar förut, men nu när man e massör så e de ju inte så "poppis" att ha långa naglar som klöser kunderna på ryggen direkt! :(
Hinner kanske spara ut dom lite till jul och nyår, när man e lite längre ledig! ;)

Ville också bara visa de snygga smyckena som jag beställde från H&M! Ny kommer jag vara den snyggast assesorerade tjejen på alla framtida jul partyn! ;)



Kommentarer
Postat av: cecce

Snyggt!!

Läckert!!

2010-10-26 @ 19:33:33
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Mia Olofsson

Ja, jag har också förlorat fler :( för många! Tack.

2010-10-26 @ 21:22:25
URL: http://miieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0