Trött och slut!

Jag fattar inte att en utekväll kan ta så hårt på kroppen, en hel dag efteråt! :(
Igår var jag å BB med några av våra vänner på mingelfest och 5 års jubileum för ÅbergsByttan. Det var jättetrevligt med god buffé, gott att dricka och underbart sällskap! :)
Men jag förstår inte varför man inte klarar av att gå ut, dricka lite, stanna uppe sent utan att behöva sota för det hela dagen efteråt! :( Man e inte ungdom längre men ändå! :(
Men men...nu e nästan den här hemska slappar dagen över och vardagen kan börja igen! ;)
Imorron blir det morron prommis, som vanligt, sen gymmet, core och indoor walking.
Och sen blir det handla lite mat, det vi inte orkade göra idag! ;) Och morgondagens middag blir Asiatisk Torsk, kolla in receptet imorron kväll! ;)
Nu ska jag ringa mamsingen, vårt obligatoriska veckosamtal! :)
Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Sarah

jo faktiskt! Tusen tack!((:

själv har du en mysig blogg!

hadebra, kram

2010-10-17 @ 19:57:11
URL: http://bakfickans.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

ha en fin kväll:)

2010-10-17 @ 20:04:43
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0