För långt uppehåll....

...med träningen nu! 4 dagar sedan sist och det känns kan jag lova! :/
Idag var jag nere och körde ett pass Indoor Walking och ett pass Core, totalt ca 1,5 timmar.
Skönt men gud vad "slö" jag blivit på bara några dagar! :( Tog lång tid innan jag kände att jag kom igång!
Men nu ni, så ska det bli ändring på det! Imorron blir det ner till gymmet och "lyfta lite skrot"....tror kanske att jag lägger upp mitt träningsprogram som min PT har lagt upp åt mig på gymmet imorron om de hinns med! Det kanske är någon som är intresserad? ;)
Nej nu e de dags för en stor kopp te och "Biggest Loser Sverige" strax! :)
Kvällens recept fick inte så jättehögt betyg av det här hushållet, men det kanske är mer i er smak? ;)
Testa gärna....kommer här ovan! Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0