Gym, fotboll, kebab, yoga....

Hej och hå!

Nu känns det äntligen som jag kommer någon vart med utformningen med den här bloggen! :) Men mycket hjälp av min fina vän Petra förstås! Men de e ju fortfarande en del pyssel kvar, de e bara att "traggla" vidare.

Igår var det gym träning på dagen. Och på kvällen så tittade jag å min bb (baby) på fotbollsmatchem Sverige - San Marino och delade på en viking kebab. Och innan alla säger "Men kebab kan du väl inte äta när du ska gå ner i vikt!", så säger jag att jo de kan jag visst! Jag e inte dum så jag vet att det inte är bra för dig att äta en massa snabbmat! Men jag å bb har bestämt att vi äter smabbmat en gång i veckan, och då delar vi alltid på nått som vi vill ha (oftast blir det viking kebab eftersom vi båda älskar det) och jag måste även ha tränat den dagen som vi äter detta. Iom detta så känner jag min absolut inte syndig/onyttig när jag äter kebab!
*Bättre att äta ALLT med måtta istället för att förbjuda sig att äta vissa saker* (tycker iaf jag)

Den här dagen har bestått av kondition på gymmet samt poweryoga. Så skönt för både kropp och själ. :) Och snart blir det dags att laga mat, idag bjuder jag på "Köttfärs och pesto röra med pasta". Och jag hoppas att det smakar så gott som det låter! ;) Isf så kommer recept och bild ligga på bloggen, förhoppningsvis, i slutet av veckan med alla de andra goda recepten som jag provat i veckan! :)

Imorron ska jag iväg och köpa mig en ny laptop! :) Så då hoppas jag att det kommer bli lite lättare att blogga! ;)

Strax iväg till mina undrbara vänner Tilda å Mia för lite kvälls mys, så dags att röra runt lite i köket! :)

Bye bye.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0