Jag e grym!

Eller jag var det en liten stund idag iaf! ;)
Min bb är ett riktigt golf proffs, det tycker jag iaf. Men tyvärr så har han inte kunnat/velat spela nu på....jag tror det är ca 5-6 år....:( Men nu har jag "fått för mig" att jag ska börja spela! :)
Både för att jag tycker att det verkar skoj samt att vi kan göra något tillsammans, han och jag, som inte involverar att sitta i soffan, äta skit och kolla på TV. :/
Så idag var vi ute, för andra gången i mitt liv, på golf banan. Förra gången så stod vi mest på ranchen och testade att prov svinga lite och öva på puttar....vilket jag själv tycker att jag är grym på! ;) Har ju spelat minigolf mer än en gång...om man kan säga så! ;P
Men idag så gick vi för första gången ut på själva banan och gick faktiskt två hål! Och gissa vad.....jag slog min första bougie...alltså ett slag över par....de e lite klurigt det där med alla olika golf termer men de e kul när man lärt sig! Och de börjar jag gör nu = KUL! :)
Så nu ser jag faktiskt fram emot att sticka ut på golf banan nästa helg igen! Plus att bb säger att jag e grym för att vara en nybörjare..."Med den rätta träningen, och kanske en mer pedagogisk instruktör än mig, så kommer du att bli as grym"! :) Kan de låta bättre? Tror inte det! :)
Annars så har vi varit på IKEA och NetOnNet idag, små shoppat lite. Och sen hem för att titta på Formul 1 och äta "Snabb club sandwich", recpetet kommer senare! :) Men de va riktigt mumsigt, precis lagom för en blåsig och lite mulen söndag i Kalmar! :)
Snart blir det att krypa till kojs! Imorron är det vardag igen och äntligen lite träning, de var ju hela 4 dagar sedan sist! :( Bye bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0