Mys dag!

Oj...såg nu att jag inte skrivit något om stickningen som jag la upp som bild igår! :S

Jo eftersom jag inte har en del dötid om dagarna ibland så bestämde jag mig för att börja sticka. Detta är något som jag har funderat på länge och viljat tagit tag i för ett par år sedan. Har velat ha en "hemmagjord" halsduk! :) Så nu fick jag ett par stickor och lite garn av mamma när vi var hemma i helgen, och nu är min föredetta halsduk, som nu är en mössa åt bb, på gång! ;)
Har hunnit lite längre idag, så jag hoppas att den kan vara klar inom några veckor iaf! ;)
PS. ett bra tips på en gratis sida om man vill börja sticka/virka: http://www.garnstudio.com.
Så vidare till dagen. Jo idag har jag hunnit med en morron prommis som vanligt. Och på förmiddagen satt jag mest och stickade. ;) Och kollade igenom några avsnitt av One Tree Hill, har laddat ner alla gamla säsonger och sitter ibland och sträck ser dom *hihi*.
Sen bar det av mot gymmet. Idag tränade jag med min PT Jesper. Han hade lagt upp ett jättetufft schema, tunga vikter men färre reps. Skönt men de kommer att kännas imorron, de kan ja lova! :S
Efter det for jag iväg till min kära vän Carolina för massage och ansiktsbehandling! GUD vad skönt! Skulle lungt ha kunnat legat där hela dagen! :D Lite tjejsnack och te på det, så fick man bege sig hemåt.
En snabbis till lägenheten för lite smink och piff, innan det var dags för middag hos min fina vänner Mia och Micke med Tilda och Karin! Mycket mys och god mat! Kunde inte avsluta dagen på ett bättre sätt! :)
Nej nu e de dags att nanna kudden! Imorron blir det mer träning mm.....kika in då vet jag! ;)

Kommentarer
Postat av: GalenBrud

näe alltså idol är ju egentligen bara roligt i början på alla auditions när folk gör bort sig :D haha. men sen blir det lixom ett "måste" och man bara kollar för att man borde typ :p haha



vad har du för dig idag då? :D

2010-09-23 @ 06:25:10
URL: http://galenbrud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0