Tränings schema 1

Sorry att jag inte han lägga upp mitt tränings schema igår!
Blev lite mycket att pyssla med, men jag lägger upp det idag istället! :)

Pass 1:                                                       Set:                Reps:              Vikt:
Latsdrag med smalt underfattat grepp           4                    6                    45 kg
Utfallssteg                                                   4                    6/ben             10 kg hantlar
Stående hantelpress                                    4                    8                    8 kg hantlar
Sumo marklyft                                            4                    8                    27,5 kg hantel

Belly-Back + hantellyft                                 3                    8                    2 kg hantlar
Stående ryggresningar                                 3                    12                  -


Detta ska jag alltså köra i 4 veckor, Pass 1 och Pass 2 (som jag lägger upp i slutet av veckan).

Jag kör de fyra första övningarna efter varandra och sen vila ca 2 min, och upprepar detta 4 ggr. Och sen går över till de två sista övningarna och gör dessa efter varandra och sen vila, och upprepa 3 ggr.

Det här e ju ett tungt pass, alltså tunga vikter med få repetioner, och om jag orkar 8 repetioner i 4 set så måste jag öka vikten, gäller ej de två sista övningarna.
Så som ni ser så måste jag öka vikterna på Sumo marklyft och Stående hantelpress nästa vecka.

Jag vet att det kanske är lite svårt att förstå exakt hur övningarna utförs, men jag ska försöka att på något sett visa hur de ser ut. Men de kommer nog ta en stund, ska pyssla lite med photoshop, så får vi se om de blir nått bra som jag kan lägga upp här sen! :)

Kommentarer
Postat av: miss P E

Härligt!! Jag ska snart komma igång med min träning... hmmm, ofta jag kommer igång, antar att jag lika många gånger har lagt av :S

2010-09-29 @ 23:01:21
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0