Oj oj vilken tisdag! ;)

Igår var det en händelserik dag!

Började med min dagliga morgon promenad, lite frukost, sen ner på stan för att hitta ett litet paket till en liten speciell plutt (mer får ni veta senare).
Vidare ner på gymmet för årets första pass, BodyPump, lika kul som vanligt men man fattar ju aldrig att om man har ett uppehåll på någon vecka så kommer de vara jobbigare än vad man tror i början! :(  
Men de lovar jag att jag känner just nu! :S
Sen iväg för att köpa mat, kyl och frys stod helt tomma efter att vi varit borta i nästan två veckor, vi åt ur nästan allt innan vi åkte eftersom jag vet att de inte håller så länge plus att jag hatar att slänga mat!
Det borde vi ALLA bli bättre på!!!!!

Sen hem för att slänga i mig en macka innan jag skulle hämta BB från jobbet, jag hade ju lånat bilen för att kunna stor handla! ;)
Hem och börjar fixa lite mat, fick äta lite tidigare idag för att jag skulle ju på "date" med mina sötisar, Mia och Tilda, senare på kvällen! :)

Så här såg gårdagskvällens middag ut, tyvärr mycket vackrare att se på än vad den var att äta! :(
Kassler på en kvart, heter receptet!


Så de receptet kommer inte upp på bloggen, tänker inte tips om man som smakar blä! :(

Sen bar det av mot mina kära vänner, och eftersom jag har så mycket tid över nuförtiden, innan skolan iaf börjar! ;) Så tog jag med mig lite gottit som vi smaskade på! Det receptet kommer i ett eget inlägg snart! :)

Var bara tvungen att ta ett kort på Mias fina pepparkakshus!


Och så klart på Mia själv och hennes lille sötnos Ollie, mitt hjärtegull! :)
(Tyvärr fick inte Tilda vara med på detta kortet! ;)


Och någon var väldigt sugen på fika, ville oxå hjälpa till att duka fram, stora killen! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

mmm den där pastarätten såg inte fel ut du!

2011-01-06 @ 12:19:00
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0