Kan inte bli värre iaf! ;)

Så här vacker var jag när vi begav oss ut på den första löprundan för säsongen! ;)

Jag sprang 2 km på ca 20 min!

Låter kanske inte så mycket men de e grymt stort för mig!
Jag har verkligen NOLL kondis och har alltid haft det! :)
Men nu e de bara att köra på och bara bli bättre och bättre och få en bättre tid i slutet av våren! :)

Nu
ska jag baka bröd och sen blir det plugga för hela slanten, ikväll blir det Pumpgymmet och sen härlig mys middags"date" med mina fina vänner Mia och Tilda! :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt!



Haha, jahaa! :P Vi var också ett lag och jag hade också som mål att springa hela loppet! och jag lyckades! :D MEN jag joggade VÄLDIGT sakta i början för det gick inte komma fram någonstans :( tjockt med folk! Men det var mysigt! :)

2011-03-02 @ 10:55:19
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0