Så snygga!

Måste visa ett av mitt fina fynd jag gjorde igår!
Invigde dom idag när jag var ute och åt en helt underbar lunch med söta Hanna! :)
Nu sitter jag hemma i soffan, mätt och belåten! :)
Ikväll blir det ingen träning, men ändå blir det träff med PN gruppen. Kroppen måste få vila lite nu! Känns i hela kroppen efter tisdagens pass med min PT Jesper och sen Dansmaraton i 2 timmar igår kväll! Min nacke och axlar har nog inte känt sådan smärta på bra länge! :S Men samtidigt så gillar jag ju träningsvärk, då vet man att man gjort något! ;)
Nej nu ska jag slappa lite framför TVn innan det är dags för träffen med det sköna PN gänget! :)

Kommentarer
Postat av: Giz

sv: ja precis:) jag tycker att mat kan ligga i kylen iaf 4 dagar eller så. Men min kille är till och med så fjompig att han inte ens kan bland mjölk som har 2 olika utgångsdatum, ahhaha^^ jävla tix han har för sig.

2010-10-28 @ 16:24:23
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: miss P E

Jag är ledig måndagar! Jag är superdålig på att höra av mig, dyker hela tiden upp impuls saker! Det enda jag har planerat e en liten shopping med min kollega.



Vilken häftig bild det blev med låderna bakom ;)

2010-10-28 @ 19:47:41
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: cecce

Kan du inte skicka hit lite träningslusta??:-)

Jag kunde gott få känna av lite träningsvärk:-)



Jättefina stövletter!!



Kramar

2010-10-28 @ 23:12:10
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0