Tråkigt höstväder...

...vi har här nere i Kalmar idag! :( Små dugg och mulet hela dagen! :(

Det blev bara en liten snabb vända ner på Krusenstiernaska gården, där dom hade skördedag, vilket var en besvikelse i mina ögon. Jättelitet och de sålde bara äpplen och lotter! :( Inte vad jag hade förväntat mig iaf! :(


Sen åkte vi och handlade lite mat.
Hem igen och mös i soffan under filten med en kopp kaffe och tittade på Irene Huss - Den krossade tanghästen. '
Jag tycker att dom e rätt bra, för att vara svenska produktioner, men BB e väl inget jättestort fan, men de e strunt samma när det är jag som bestämmer här hemma! :) Ibland iaf! ;P


Nej nu ska jag väcka BB som somnat o soffan, så söt! :) Så ska vi börja laga kvällsmaten! Idag blir det en variant på Tonfiskgratäng! :) Mums! Lägger nog upp receptet ikväll! Kika in då! :)


Nu bjuder jag på en, tycker jag själv, väldigt fin höst bild som jag fixat lite mer i PS! :) Bye bye...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0