Trisst dag....

....det börjar bli!
Dagen började lugn och skönt! Skulle ha en mys dag här hemma och mysigt har det varit! Men nu börjar jag bli uttråkad! :(
Har suttit hemma i soffan nästan hela dagen, bara varit ute och tagit en lite prommis! Har läst en massa bloggar, kollat på en massa serier och fixat lite gamla bilder i Photoshop.
Nu börjar det blir trisst att bara sitta och sitta och sitta..... :(
Vad ska jag hitta på? Tips?

Jag bjuder på en lite somrig bild från min och mina underbara systrars semester resa till Bulgarien i sommras! :) Längtar lite tillbax! :)

Kommentarer
Postat av: miss P E

Gud vad man längtar till värmen när man kolla på gammla bilder... nFan man blir ju verkligen depad av detta väder. Men men, det blir snart sommar igen ;)

2010-10-20 @ 18:34:26
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: miss P E

Tack, behöver all pepp jag kan få ;)

2010-10-21 @ 11:16:40
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0