Lucia!

Ja för er som inte läst det tidigare så ÄLSKAR jag december!
Vilket som troligtvis har något med att göra att jag fyller år den 4 december vilket har gjort denna månaden speciell för mig enda sedan jag var barn! :)
De e så mysigt med Lucia tycker jag!
Har tittat på luciatåget på TV nu på morronen, har man inga barn så får man nöja sig med det!
Men ikväll blir det Domkyrkan med min vänner Carolina och Ina, och förhoppningavis en massa mysig Lucia stämning! :)
Hoppas på att kunna visa några bilder från kvällen, senare!
Nu bjuder jag på några bilder från min Födelsedag i Globen! :)
En underbar kväll! Tack till alla i min underbara familj som gjorde denna kvällen oförglömlig! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

ååå, SNYGG du är i håret!!

2010-12-13 @ 13:02:14
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0