Färdig! :)

Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så fort att göra en mössa, speciellt inte eftersom jag inte har stickat på typ 15 år...tror jag!
Men nu e den klar! Och jag är faktiskt VÄLDIGT nöjd med den!
Som bb sa när han provade den för första gången igår kväll efter jag precis blivit färdig med den:
"Alltså...jag skulle faktiskt kunna gå med denna ute på stan utan att skämmas!" :)
Och det är nog den finaste kommentaren som jag skulle kunna få! :)
Som sagt så är jag mycket nöjd med den, men den blev lite för stor för bb att ha, det skulle ju vara en mössa till honom egentligen, men eftersom jag har ett lite större huvud än honom så bestämde jag mig för att ta den här själv! :)
Så nu sitter jag och stickar på mössa nr 2! :) BB ska få en egen mössa, som är lite mindre, till hans lilla lilla huvud! ;P
Nej nu ska vi släpa oss in i köket för att laga lite mat, idag blir det "Tacofyllda paprikor", receptet kommer nog upp senare ikväll! :)
Bye bye....

Kommentarer
Postat av: Zara

snyggt jobbat gumman =)

2010-09-25 @ 19:29:38
URL: http://homeofenoma.blogspot.com
Postat av: miss P E

Vilken fin mössa gumman! Ser rikgigt proffsgjord ut ju ;)



Det var en gammal bild på vinet och tjejerna... jag fick sitta ensam och dricka vin :(



Ha det gott!

2010-09-26 @ 21:15:23
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0