Onsdag Augusti 3, 2011

God morgon alla glada! :)

Solen skiner här nere i Kalmar, så morron prommisen blev väldigt härlig! :)
Nu har jag fått i mig lite frulle, gräddig omelett med kryddig korv! Mums! :)

Nu ska jag göra mig iordning, och bege mig iväg till Öland för att få håren på mina ben bort ryckta! ;)
Sen blir det lite fix här hemma, kanske sola lite på balkongen med en god bok! :)
För ikväll så ska min älskade sambo springa KalmarMilen, så då ska jag ner å heja som sjutton! :)


Här är en bild på gårdagens middag på grillen:
Hallomi, inlindad med bacon, stekt blomkål och beasås! :) Mums!
(Trotts att bilden inte blev så bra)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, gött o få bort håren ;)

2011-08-03 @ 09:58:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Helene

Men va kul att du är tillbaka = ))

Ha en härlig dag.

Kram Helene.

2011-08-04 @ 09:18:03
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0