Snart släpper stressen...

Hej på er alla!

Nu va de ett bra tag sen ja var här inne å jag ber så mycket om ursäkt för det!
Men de här pluggandet tar mer tid och energi än jag trodde att det skulle göra! :(
Nu har vi iaf gjord klart detta grupparbetet, nr 1 av 3, och imorronbitti e de tenta dags! :S
E ganska nervös faktiskt, känns inte som om jag kan så mycket som jag borde för att klara den! :(
Men som sagt, man kan inte göra mer än sitt bästa! Och om inte de räcker så har jag ju några fler försök på mig att klara den iaf, så de e ju skönt! ;)

Men nu skiter jag i böckerna och tar "helg"!
Snart e de Lets Dance, och jag å BB ska äta Kärleksmums och dricka kaffe till det! :)
Tack till söta Ina, min sötaste bästis som finns, som har bakat och delat med sig till den här sönderstressade tösen! ;)

Men iaf, efter tentan imorron så hoppas jag på att kunna vara lite mer aktiv här på bloggen!
Iaf en stund, innan nästa tenta (om tre veckor) närmar sig igen! :(

Puss puss på er!!


PS vilka hejar ni på i Lets Dance? Favvo?


Bjuder på en liten bild på mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till imorgon på tentan! Kommer säkerligen gå jättebra! :)

2011-02-11 @ 22:33:58
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejhej, allt bra??



Snygg friss du har =)

2011-02-13 @ 19:38:25
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Helene

Lycka till i skolan !!

Önskar dig en fin alla hjärtans dag !!

Kram Helene.

2011-02-14 @ 09:29:20
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0