Vårens kap!

Jag och BB va på stan förra helgen, skulle bara kika runt lite, men istället så hittade jag:

Riktiga vår kap! :)



Jag fick en hel del presentkort i fördelsedagspresent och julklapp, och dessa utnyttjades nästan till max! :)

Två linnenCubus, en lång t-shirtCarlings och ett par löparskor AsicStadium! :)
Och för allt detta betalade jag bara 450 kr! :) KAP!!

Det köpet jag e mest nöjd med e skorna, ord.pris 1600:- och jag betalade 300:- efter rea och presentkort! :) Nu längtar jag bara efter lite barmark så att jag och BB kan börja vårt löpträningsprogram! :)
Vi har planerat att börja sista veckan i februari, så nu e de bara ca 4 veckor kvar! :)
Jag har bestämt mig för att springa Drottning Margareta loppet, Kalmars version av VårRuset, 5 km den 25 maj och Viktoria loppet, på Öland, 15 juli 9 km! Så nu e de hårt träning som gäller! ;)

Nej nu måste jag nog öppna mina underbara skolböcker innan det är dags för lunchpass, BodyPump, och sen föreläsning i eftermiddag! :(

Kommentarer
Postat av: •PETRA•

Kul med kap ju! Gillade tröjan med örnen, min stil :)



Psss... Anmäl dig till DAGENS BLOGG ;)

2011-02-01 @ 09:35:28
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Jossan

Seriöst, våren kap, vad betyder det? Snacka om dålig svenska du, våren kap, låter ju inte klokt.

2011-02-01 @ 09:49:29
Postat av: tess

vilka kap, skorna var jättefina =)

2011-02-01 @ 10:28:49
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, jag skulle också vilja att det var fler timmar på ett dygn. Speciellt dagstimmar (ljusa) oavsett om man blir rastlös eller ej. :P

2011-02-01 @ 11:24:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Johanna

nu är det ju tyvärr så :/ men det är inte bara barn. utan det gäller alla

2011-02-01 @ 12:55:18
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Carro

Riktigt snygga skor!



Jo, det var en kvinna som sa, innan passets början, att hon kanske inte skulle gå fler gånger sen för hon inte visste om det skulle ge henne någonting. Så frågade jag vad hon tycker att jag ska bättra, vad som inte var så bra o så, så hade hon inget svar. Hon bara muttrade något och sa att det var mesigt. Sen så hade jag ju stenkoll på henne hela passet och såg att hon ju inte tog i så mycket i övningarna och hon använde inte tyngsta vikterna osv. Så hon hade ju kunnat få det jobbigare om hon ville. Dessutom så sa jag under passets gång då vad man kunde göra med övningarna för att de skulle bli jobbigare eller lättare, eftersom jag såg hur HON gjorde. Men hon rättade ju inte sig efter sååå hon får faktiskt skylla sig själv om det inte ger henne någonting! Blev så arg!



Tack för peppen! :) Kram.

2011-02-01 @ 16:33:27
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0