Snart e de dags....

....för invigningen för Malkars Träningscenters nya anläggning som dom öppnar här i Kalmar! :)

Malkars e det gymmet som jag går på, och har även jobbat som instruktör tidigare, innan jag var tvungen att sluta pga mitt tidigare jobb! :(
Men jag älskar Malkars, och alla som arbetar där! Det känns som en liten familj, fast vi e flera tusen medlemmar! :)

Jag släpar med mig BB och åker dit och tittar på den nya 2500 m2 stora anläggningen! :)

Och på måndag så sätter vår schemat igång! :)
Nästa vecka blir det pass varje dag, måste ju hinna testa alla nya klasser innan skolan börjar, då blir man ju mer beroende av tider än vad man är nu när man bara e hemma! ;)



Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

2011-01-08 @ 12:56:53
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Carro

NICE!!

2011-01-08 @ 18:07:33
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0