Dag 5

Idag har jag varit på skolan nästan hela dagen!

Vi hade introduktions föreläsning för kommande kurs samtidigt som du hade ett handledningsmöte med vår handledare för Fältarbetet som vi håller på med! Efter handledningen så satt vi en stund och gjorde klart en del små ändringarna som handledaren tipsade om, så nu e vi nästan färdiga, lite mer jobb i helgen och måndag innan arbetet ska skickas in! :)

Känns jätteskönt att vi e på rätt väg och det känns bra!

 

Tyvärr så gick inte riktigt dagen som jag tänkt mig! Jag och BB skulle ha stuckigt ut på en löprund ikväll men vi somnade i soffan å vaknade inte förens kl halv sex! :S

Vi var nog rätt slut båda två, för nu sitter vi å gäspar i soffan igen, vill sova, men måste hålla mig vaken tills ”Lyxfällan” e klar iaf! ;)

 

Trotts att det inte blev någon träning idag så har ändå maten gott bra! Så ännu en bra dag är över, trotts att det inte blev som den var tänkt! ;)

 

Å så bjuder ja på en fin bild på min nya orkidé, hoppas att han lever länge, ja har de absolut ”ogrönaste” fingrarna som finns tyvärr! :( Har redan två orkidéer som dött”, bara lite gröna blad kvar! :( Natt i natt!!



Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken vacker orkidee...

Jag kan INTE heller lyckas med dom = ((

Ha en fin fredag.

Kram Helene.

2011-03-18 @ 08:42:06
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, ja då var ni nog rätt slut! =) Ni får löpträna en annan dag :)

åå fin orkidén va!

2011-03-18 @ 11:23:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: ARTEP

Fin färg, visste inte att det fanns gröna...



Jag har en orkide och otroligt nog har den återupplevt flera gånger :)

2011-04-08 @ 09:44:56
URL: http://arteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0