Gud va mycket snö Sthlm har kvar! Man har ...

img_5609 (MMS)

Gud va mycket snö Sthlm har kvar! Man har nog blivit lite bortskämd i Kalmar där all snö praktisk taget är borta! :) 15 min kvar innan tåget som e lite försenat, men inte mycket, stannar i huvudstaden! :) Nu hoppas ja bara att jag hittar rätt pendel å allt sånt, känner mig riktigt vilsen i storstaden, redan å ja har inte ens kommit fram än! :( Nu blir de iaf en mysig helg på hotell med syster Carro, men mesta delen av helgen kommer bestå av kurs, Pilates utbildning närmare sagt! :)  Önska mig lycka till å Puss på er alla! ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad kul med pilatesutbildning!! Lycka till och ha så roligt! Jag har anmält mig till en gympa baskurs nu iaf, har inte varit några i närheten förrän om en månad så har ju fått börja hålla mitt pass utan utbildning.

2011-03-25 @ 16:19:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: ah okej. Jag är inte säker på att jag ska köp nikeskorna heller.. har ett par joggingskor redan som är okej, så känns inte som om jag vill lägga ut pengar på ett par skor i år. Men jag har kollat lite på you tube, och det kan funka med den där sensorn med andra skor också ;) men man får inte lägga dne under sulan så man trampar på den, men man får lägga den tex i en plastpåse och sen surra fast under skosnörena, eller så var det nån som satte kardborre på den o satte fast på skon. Så det finns möjligheter! :)

2011-03-30 @ 08:40:54
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0