Härliga måndag!

Ja nu sitter man här i soffan igen, har nyss ätit lite frukost efter den underbara morron prommisen! Idag var ju vädret kanon, kyligt men inte för kallt så man behövde inte mössa och underställ och så där härlig frisk luft, lite höstigt! :) Love it!! :)
Om några timmar så blir det en sväng till gymmet, som vanligt! ;) Dagens pass blir Indoor 30 min och Core 45 min! Ska bli skönt, hade ju 3 vilodagar i slutet av förra veckan men satte igång med BodyPump igår morrse, och de va ju helt underbart! Känns i kroppen idag och de e så himla skönt! :)
Ikväll bjuds det på "Stekt ris med tonfisk", riktigt mumsigt recept! Så kolla in lite senare om ni vill ha receptet! :)
Och de vill ni ju! ;)


Skulle testa ta en bild i hallspegeln, men BBs gamla spegel behöver nog poleras eller nått, bilden blir lite "rispig" men men de syns ju iaf att det är jag! ;) Och om mitt ansikte ser lite mysko ut så e de för att jag försökte göra en slängkyss, gick så där! ;) Hihi!



Kommentarer
Postat av: miss P E

Kul med lite bilder på din blogg ;) Synd att det blev lite hastigt idag med fika på stan. Men som sagt, det finns fler måndagar :)

2010-11-01 @ 19:14:14
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0