Måndag nu igen! :)

Idag blev det en hel del att fixa fastän jag trodde att det skulle bli en lugn och slapp dag!

Började med en trevlig frukost med svärföräldrarna efter min morron prommis! :) Sen skickade jag iväg dom på sin 40 mils resa hem till Köping! :)

Sen började jag fixa med min lilla tävling som jag ska ordna till mina kära vänner på söndag! Om detta får ni veta längre fram, den som väntar på nått gott! ;) Nej då, men jag vill inte avslöja för mycket än! :)

Sen blev det träning, Core! En tripp förbi solariet! :) Hem igen, lite mer fix och lunch! :)

Sen kom BB hem, jag sprang iväg och handlade lite och sen har vi ätit "Gammeldags köttfärspaj"! Mumsig! Prova! :) Receptet kommer i ett eget inlägg!

Kolla så fint BB fixade med pajskalet! :)

Sen har vi myst i soffan och tittat på det nya avsnittet av Dexter och druckigt te och ätit Honey Pomelo, för första gången! :) Och det var...ja jag vet inte vad man ska kalla det...de e ju en citrusfrukt...men den ser ut som en melon...men smakar lite sött...men ändå lite syrlig! Jaja...ni får nog ta och testa helt enkelt! :)

 

Men den e värd att testa! :)

Men den går ner ändå! ;)

Natt i natt! :)

 



Kommentarer
Postat av: Carro

verkar som en spännande frukt! kanske man ska testa någon gång. har aldrig hört att någon smakat den tidigare :P

2010-11-23 @ 08:12:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Pomelo

Vi åt den mycket när vi va i Thailand! Man ska egentligen skala hela och ta bort allt de här vita+det som är runt fruktköttet :) Blir väääldigt beskt annars..

2010-11-23 @ 08:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0