Ostkakansdag och regn!

Kom precis in från en 45 min promenad i regnet! :)

Lovade mig själv, och BB, imorse att jag skulle ta en promenad efter att vi sett klart på F1 finalen nu vid lunch!

Och då skulle jag även få ta mig en liten bit av ostkakan som vi inhandlat! ;) Det e ju Ostkakansdag idag, om nån missat det! ;)

Och så klart! När tävlingen är klar och jag ska bege mig ut, så regnar det, och inte nått små dugg heller! :(

Men...jag har ju lovat....inte bara BB utan mig själv oxå! Så det va bara att leta fram mina ny köpta regnbyxor, jag förstod ju att de skulle bli en kanon investering här nere! På kusten blåser och regnar det ju typ jämnt! :( Och sen bar det bara att ta på sig kepsen, i med lurarna och dra över huvan och sen traska på! :)

Jag har precis lyssnat klart på min ljudbok, Smuts, har skrivit lite om den i ett tidigare inlägg! Så idag började jag lyssna Isprinsessan av Camilla Läckberg! Jag har tidigare läst Tyskungen av Läckberg och den gillade jag skarpt! Så jag tror nog inte att jag kommer att bli besviken på denna heller! ;)

Snart ska jag skaka ihop mig lite middag, pulver! ;) Och kika på ett nytt avsnitt av Biggest Loser USA! :)

Till lunch idag så bjöd jag på Spagetti och morotssås, recept kommer i ett eget inlägg! :)

 

Hoppas ni fick en bra helg! Och nu e de bara nya tag för nästa vecka! :) Bye bye...


Kommentarer
Postat av: Carro

ja, du, i kalmar blåser det jämt! Och det är alltid motvind :P



sv: haha, jaa, du måste nog flytta! :(

2010-11-14 @ 18:12:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: åh, har du sett dem live? Nu blev jag avundsjuk!



Jag tycker att det är mysigt att promenera i regn, men här är det snö för hela slanten xD

2010-11-14 @ 18:16:18
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/
Postat av: miss P E

Ostkakans dag... det va något nytt!! :)

2010-11-14 @ 18:16:19
URL: http://www.dinpetraj.blogg.sew
Postat av: miss P E

Jag grubblar på mycket du!! Egentligen inget speciellt! :)

2010-11-14 @ 18:21:20
URL: http://www.dinpetraj.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0