Tyvärr lite sent! :)

Jag e ledsen att jag inte lyckades få upp det här receptet igår! Men här kommer det! :)

 

Dillfisk med tapenad

 

Tillagningstid: ca 35 min                                                               Antal portioner: 4

Antal kalorier: ? kcal/portion                                                         Betyg: 4 +

 

 

Detta behövs:

·         400 g hokifile, tinad

·         600 g potatis, kokt

·         ½ tska salt

·         2 krm svartpeppar

·         1 dl tapenade

·         2 tomater

·         2 msk dill, fryst hackad

 

·         Broccoli (tillbehör)

 

 

Gör så här:

Sätt ugnen på 175 grader. Skala och skär potatisen i skivor. Smörj en ugnssäker form. Lägg potatisen i formen och lägg fiskblocket ovanpå. Krydda med salt och peppar. Bred på tapenade över fisken. Skär tomaterna i skivor och fördela över fisken. Strö över dillen. Täck med aluminiumfolie och vik ner kanterna så att det blir tätt. Tillaga i ugnen i ca 25 min. Servera med broccoli.

 

Nu blir det en lite försenad "morron prommis"! :) Och sen kommer en massagekund! Och i em så blir det 1 h dans, mix och afro, på gymmet! Och ikväll blir det ett nytt avsnitt av "Weeds" och mys me BB! :)
Hur se er tisdag ut? :)

Kommentarer
Postat av: Carro

mumselimums! du lagar så mkt god mat! :D



sv: jaha, är du arbetslös. det är klart, då hade jag också spenderat hela dagarna på gymmet :D GÖTT! Jag försöker så gott det går i alla fall! :)

2010-11-16 @ 11:20:31
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0