Full rulle!

Ja den här dagen kommer att gå i ett, vilket jag tycker e en bra sak! :)

Började med en morron prommis, och "tyvärr" så har det snöat här nere i natt vilket betydde att det var mulet.
Så tyvärr fick ni inte en bild på den underbara soluppgången över vattnet vid Ölandsbron, där min promenadrunda går. Men jag tog det här kortet iaf, så ni får se hur vackert det är. Det ni ser i horisonten är Öland! :)



Sen har jag varit och dansat lite på gymmet vid lunch. Sprang en snabbis på stan och utförde några ärenden.

Nu sitter jag i soffan och "slänger" in ett blogg inlägg efter jag ätit!

Och ikväll så blir det ännu ett träningspass med min härliga PN grupp, PreNet min viktminskning-/livsstilsförändrings grupp! :) Jag tror det blir Indoor Walking för mig ikväll, måste bättra på min kondis lite, går ju ganska mycket på gymmet själv så kondisen e nog de ja behöver hjälp med just nu! :)

Hur är vädret hos er? Har ni fått någon snö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0