Man e inte ungdom längre!

Fy skjutton va kul vi hade de i fredags på Ladies Night i Växjö! :)

Men precis som titeln säger "man e inte ungdom längre"! :(

Visst, jag äter ju nästan bara pulver om dagarna och jag har inte druckigt en droppe alkohol på 4 veckor.
Men gud vad det började snurra! :S
Ändå blev det inte så mycket, men som sagt, man tål nog inte så mycket som man gjorde när man har 18-20 år! Eller e de någon 25-28 åring som inte håller med? ;)

Nja, hela dagen igår gick åt till att tycka synd om sig själv och försöka kurera sig! Men idag känner jag mig nästa som vanligt igen! ;)BB å ja har spelat golf, det går bättre och bättre, och varit å handlat! Nu ligger vi i soffan och myser lite! Snart e de dags för middag, vilket för mig blir pulver! :(
Och imorron e de en ny vecka igen! Nya tag med vikten, träningen och en massa annat skoj! :)

Hoppas ni alla har haft en kanon helg! :)



Visst e vi snygga med alla grabbarna omkring oss! ;) Jag till vänster! :)

Kommentarer
Postat av: miss P E

Jag håller med dig! Man är ingen ungdom längre, det märks när man är ute... ;( och dagen efter!



2010-10-04 @ 17:00:21
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: miss P E

Jag håller med dig! Man är ingen ungdom längre, det märks när man är ute... ;( och dagen efter!



2010-10-04 @ 17:00:35
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0