Mycket trevlig överraskning!

Även idag blir en vilodag från träningen! Ska köra BodyPump imorron bitti så jag tar en ledig lördag och låter kroppen få lite nödvändig vila! :)
Så jag och BB bestämde oss för att ta en runda ut i stan, såg att Media Markt firade 2 år i Kalmar, så vi behav oss dit!
Och gissa vilka som dök upp!!!! :) HOFFMAISTRO!!!!! Ett av mina favvo band! :)
Snacka om man blev glatt överraskad! Så själv klart stannade vi och lyssnade och fick några, ganska bra, bilder med min iPhone! Lyckades oxå spela in en snutt av en låt de sjöng, ska försöka lägga upp den här på bloggen lite senare, om jag bara kan förstå hur man gör! :S
Snygga e dom iaf! ;) Och grymt duktiga fast de bara var tre stycken och Media Markt e väl kanske inte den optimala scenen att spela på! ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååå,vad kul!

Ja...inte för att jag vet vilka det är men ;)

Är du glad är jag glad :)

Ha det bäst!

Kram!

2010-10-30 @ 16:32:25
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Giz

sv: hehe jag håller också på att gå ner i vikt:) Men man måste unna sig lite på helgerna vet du. annars ger man upp:)

2010-10-30 @ 17:49:26
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja-a, min lilla pappa med tre dagars skäggstubb, haha. :D Åh, nu fick jag lite hemlängtan!



Var bor dina föräldrar och var bor du?

2010-10-30 @ 18:58:50
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0