AJ! :(

Asså att vaxa sig är ju ALDRIG skönt! Och den som säger det LJUGER! Men att göra en brasiliansk vaxning.....de går inte att förklara vilken smärta det handlar om!!
Men jag kan ju säga detta iaf....de e skönt när det är över....och jag ångrar ingenting! ;)
Jag har vaxat benen och bikinilinjen ett tag nu och även om även detta inte är skönt, så har man ju ändå vant sig vid smärtan! Men det här var något helt nytt, det kan jag lova!
Men ändå.....på nått förvrängt sätt....så rekommenderar jag ändå det!
Ni kommer verkligen inte att ångra er när man slipper hålla på med rakhyvlar, inåtväxande hårstrån och stubb när det börjar växa ut igen! :)
Som man brukar säga "Ska man vara fin får man lida pin", det stämmer verkligen i det här fallet! :S

Annars så har det inte hänt så mycket den här dagen, vaxningen tog ju ca 4 h, men då var det ju både jag å min söta Ina, plus att vi vaxade benen och färgade ögonbryn och fransar på en gång, så de e klart att det tog lite tid! ;) Men nu e vi så himla snygga och verkligen redo för Ladys Night nästa fredag! :)

Annars så snurrar det på med stickningen och jag tror banne mig att det kommer att bli en mössa av det här! *hihi* Håll tummarna för säkerhets skull! ;)

Jag och bb har precis avslutat vår middag, idag bjöds det på Ost och skinkpaj, receptet kommer i ett eget inlägg strax! Riktigt mumsigt! BB älskar ju paj, och jag med för den delen, så de va ju dags att göra en sån nu när det är fredagsmys och allt! ;)
Men nu blir det nog ett glad Cola Light i soffan och en film tror jag! :)

Hoppas ni har fredagsmys hemma hos er ikväl också! :) Bye bye....

Kommentarer
Postat av: miss P E

Oh, aj för vaxning. Har själv testat en gång på benet, det gick inte bra så jag gav upp!



Ladies Night, vad kul! Avundsjuk jag blir här ;)

2010-09-25 @ 10:05:29
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0