Äntligen!

Först så vill jag bara börja med att berätta om maten igår "Köttfärs och pesto röran med pasta".
Tyvärr så höll den inte måttet riktigt! :( Jag menar inte att den var äcklig eller något sånt utan den var bara smaklös. Och det är varken något för mig eller bb. :(
Men jag funderar på att göra den igen, om några veckor, och krydda på den lite mer. Men med vad vet jag inte riktigt än :/ *hhmm* Det kanske är något som någon av er kan hjälpa mig med? Jag hoppas jag lyckas lägga upp receptet imorron så får ni gärna pröva det och kanske komma med lite kommentarer om vad man kan lägga till så att den smakar lite mer! Bra idé, om jag får säga det själv! ;) Hoppas bara att någon nappar på det! :S

Japp, dagen började som alla mina vardagar gör. Kliver upp med bb kl halv 7, går ut och tar en promenad på mellan 30 och 45 min. Äter frukost samtidigt som jag kollar på "Vakna med the voice" på kanal 5, det är enligt mig det bästa morgon programmet som finns! :) Nu ska jag snart äta lite mellis och sen fara ner mot gymmet, dagens lunch pass blir Sumba, ett fartfyllt dans pass, jättekul! :) I em så ska jag förhoppningsvis träffa min fina vän Ina och fika. Och när bb slutar jobbet så.....nu kommer vi till varför rubriken heter Äntligen......så ska vi åka och köpa min nya laptop!!!!! :) Jag ser framemot att blogga vidare på den! :)

Nej nu e de dags för mellis!

Bye Bye.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0