Biggest Loser och lax under cashewnöts täcke

Som sagt så har jag inte riktigt fått kläm på det här än!
Försöker få min sida lite snyggare men står just nu å stampar lite, kommer inte vidare! :( Men jag ger inte upp!

Igår kväll så var jag och min baby P nere på stan å kollade på en ny laptop åt mig! :) Så på torsdag bär det av till affären för då ska den inköpas! :)

För övrigt så såg jag på premiären av Biggest Loser Sverige igär. Jag e ju ett stort fan av den amerikanska och man vet ju att när dom gör en liknande svensk tappning så kommer det ju aldrig bli lika bra. Men jag ska ge det en chans iaf, så får man hoppas att det blir lite bättre med tiden!

Igår gjorde vi också en kanon god middag, Lax under cashewtäcke med limesås och potatis! Jag hoppas på att kunna lägga upp bilder och recept här framöver, när jag lärt mig detta. Så tyvärr får ni vänta lite med det, men den som väntar på nått gott.....;)

Nej nu e de dags att göra sig redo för ett nytt pass på gymmet! :)

Bye bye.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0