Fullspäckad måndag!

Dagen började bra, tvättid och promenad. Nu sitter jag och skriver ett litet inlägg medan hårfärgen i håret får verka, nu ska äntligen den där hemska utväxten bort! :)
Om någon timme så kommer min massage kund, för de av er som inte visste så är jag utbildad massör.
Och efter det så ska jag å träffa min söta vän Petra. Hon ska försöka hjälpa mig med att fixa till den här bloggen lite. Har några önskemål som jag inte riktigt får till själv! :(
Och ikväll bär det av mot Frediksskans, för att se Kalmar FF som möter Brommapojkarna på hemma plan! Ska bli skoj att komma ut lite me bb och göra något annat en stund! :)
Hoppas ni alla får en fin måndag! Bye bye....

Kommentarer
Postat av: miss P E

Mysig blogg ;)



Råkade vi byta färgen på texten under Jessi och i inläggen? Hur eller hur så vet du ju hur man byter nu :)



Ha det gott!

2010-09-13 @ 17:30:15
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0