Gyn kontroll och yoga

Dagen började så där...:/ Blev ingen morron promenad idag, pga dåligt väder och att jag hade en morron tid att passa.
Nämnligen en gyn cellprovskontroll! :( Och ni alla tjejer där ute vet presic vad jag menar! :( Inget roligt att göra en onsdags morron eller över huvudtaget faktiskt! :( Det gör ju inte ont, men det är väldigt obehagligt tycker iaf jag. Det känns liksom som om man är inne i magen eller nått och gröper runt! :S Eller vad säger ni?
Nu är det iaf gjort, och det är ju ett nödvändigt ont! :)
Nu sitter jag hemma och kollar på RachelRay och fördriver tiden med att blogga lite innan det är dags för yoga. Jag gillar yoga speciellt för att nu tränar jag ganska mycket, och kör ganska mycket vikter på gymmet, och då behöver jag även öva på min rörlighet och att mjuka upp mig ibland. Så yoga är något som jag verkligen rekommenderar, jag tränar detta ca 1 gång i veckan! :)
Kvällen kommer att bli lugn. Mys med bb i soffan, lite som vanligt! ;)
Och ikväll ska jag försöka lägga upp ett nytt recept också, det blir nog ett recept med kallkökt lax! Så se till att kika in senare! ;) Bye bye....

Kommentarer
Postat av: miss P E

Tack för att du röstade på mig :) Fika och lite nörd någon dag :P



Uscha, jobbigt det där med cellprover. Skönt att ha det gjort iaf!



Vilken fin header du fått till, du kan ju ;)

2010-09-15 @ 18:09:01
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Helena Sjögren

Nu har jag läst ännu fler inlägg. :-) Jag gillar också sumba, jag ska gå på ett pass ikväll, jag tränar på Malkars i Färjestaden.

Och det där med cellprov känner jag igen, när det var min tur häromåret var det någon baltisk utbytesstudent som skulle öva på mig, och hon hittade liksom aldig rätt, så till slut fick den ordinarie sjuksköterskan knuffa undan henne och ta över... Hu för cellprov!

2010-11-04 @ 17:31:35
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0