Härlig söndag!

Startar dagen med en lång söndags frukost och gos i soffan! :)
Försatte sedan ut på golf banan. Detta är min första gång där, någonsinn! Men de e tur att man har en så bra lärare, min bb! ;) Så mot slutet så träffade jag till och med en hel del bollar. Och fick även en komplimang av min "lärare", det gick ju mycket bättre än jag trodde! :) Man suger åt sig komplimanger som en svamp! *hihi*
Och skulle det övas att putta lite. Och det är jag faktiskt riktigt duktig på! Äntligen så ger alla timmarna på minigolf banan något! ;)
När jag var lagom mör i ryggen så begav vi oss hemåt. Och nu har vi nyss avsmakat en helt underbar lunch, Bagels med lax röra.
Sitter nu i soffan och tittar på Formul 1 med bb. Så skönt att bara vila resten av denna helgen, och F1 är ju hur kul och spännande som helst! :)
Ser ganska gott ut va? :)
I röran så är det: Philadefia ost, röd lök, kallrökt lax och en massa svartpeppar! :D Mmmm...
Hoppas ni alla har en jättefin söndag! Ses nästa vecka! ;)

Kommentarer
Postat av: Zara

det där lät ju riktigt smaskigt! det ska nog ta och prova i veckan =)

Puss!

2010-09-12 @ 16:21:37
URL: http://homeofenoma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0