Lugn dag....

....för en gångs skull! ;)
Ne då, men nu har de varit ganska mycket ett par dagar och det är skönt att få en dag bara hemma, inga direkta planer. Fast jag gillar ju egentligen är det är mycket att göra å stressigt å sånt, då mår jag ju som bäst! :) Men som sagt, de finns ju en gräns.
Och idag så nådde jag nog den. Fick världens huvudvärk på eftermiddagen när jag satt och fikade me min fina vän Ina. Fick åka hem å lägga mig med huvudvärkstablett och en massa vatten. :( Så tyvärr blev det ingen träning ikväll! :(
Men de e kanske bra att kroppen får vila lite? Jag tror det iaf! ;)
Annars så har jag mest stickat på bb´s mössa idag, är nästan klar känns det som. Tagit en prommis och matat ankorna med lite gammal bröd. Och pysslat lite i lghn. Tittat på nya serier, säsongs starterna i USA börjar ju nu, så har sett dom första avsnitten på House, Chuck, Gossip Girl och Couger Town (jag följer ganska många serier ;)
Nu sitter vi i soffan, jag å bb, har nyss delat på en viking kebab och nu sitter han och spelar nått rally spel på datorn/tvn så jag tar laptopen och kikar på det nya avsnittet av Biggest Loser US, Rules of Engagement och Parenthood, tänkte jag! :)
Imorron kommer nya avsnitt av Greys Anatomy, CSI, The Mentalist och Private Practice! ;) *hihi* mycket tv tittade blir det! :)
Och sen ska jag och Ina iväg och vaxa oss :S Ben och brasiliansk.....lite nervig för den brasiliansk men de blir nog bra.... :S
Ni får nog höra mer imorron! Bye bye....

Kommentarer
Postat av: miss P E

Hur hinner du följa alla serier, jag hinner med en enda :S

2010-09-23 @ 21:44:49
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Malin

Läser till logoped. Pluggar du? :)

2010-09-24 @ 00:57:45
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0