Träna, träna och imorron bär resan hem emot Köping! :)

skönt att hinna med morgon promenaden i morse. Nu när man har fått in det som en rutin så känns det konstigt när man inte gör det, och sånt gillar jag! :)
Efter frukost var det dags att bege sig ut på stan för att inhandla mina små systrars födelsedags presenter. Men jag skriver inte vad jag köpte, för jag vet att dom kikar in här ibland! ;P
Jag ska åka hem till min hem ort imorron, Köping, där all min familj bor kvar. Själv så bor jag nu mera i Kalmar, och har ingen tanke på att någonsinn återvända på heltid, men att komma hem några ggr om året för att krama och pussa på familjen är ju obligatoriskt! ;)
Och nu så har min ena syster C fyllt 24 år i måndags och min andra syster N fyller 19 år i slutet av månaden, så då får man slå ihop allt "firande" när man väll kommer hem! :) Men kul ska det bli! :)
Sen har jag varit iväg på lunch pass på gymmet, Sumba! :) Så kul! :) Träningsvärk i hela magen får man, och det är ju bara skönt! :)
Ikväll så blir det EasyLine (E-Line), det är ett cirkel tränings pass där man växlar mellan konditionen och styrka. Jag har själv varit instruktör i detta men var tvungen att sluta för ett tag sen eftersom mitt dåvarande jobb tog för mycket tid, så jag hade tyvärr inte tid med att instruera längre. Hoppas att kunna börja med detta igen snart! :)
Det här var mitt mellanmål innan sumban: osötat fullkornsbröd, sallad, några matskedar mini keso, ett kokt ägg, kallrökt lax och på keson hade jag örtsalt och på laxen malen svartpeppar och några droppar citron.
MUMS!!! Men gud vad mätt jag blev, var lite jobbigt att dansa efter det, så nästa gång blir portionen mycket mindre! :)
Kommer ett nytt recept ikväll.....hoppas att jag hinner det bara! :)
(PS Hatar att det inte funkar med att radbyte på Safari :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0